wtorek, 24 lutego 2015

[383] Moje zdjęcie.

Kolejny temat na blogu Kawa i Nożyczki to zdjęcie. Własnych zdjęć mam niewiele, bo zawsze staram się być po jedynej słusznej stronie aparatu, nawet na zdjęciu, które wybrałam do dzisiejszego wpisu. Tak z szacunku dla poczucia estetyki innych ;)
Scrapowanie jako takie wyzwania dla mnie raczej nie stanowi, prawdziwym wyzwaniem był format, bo mój journal to dwie strony 15x15 cm, a scrapy zawsze robię 30x30, a i tak mi przestrzeni brakuje. Ale powstał taki wpis. Kolorystyka inspirowana pracami Finn, a całość, jak tak patrzę, kojarzy mi się z journalami Jamajki, chociaż to efekt zupełnie niezamierzony.



14 komentarzy:

  1. Świetny wpis! Tło jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna całość: kolory, zastosowane techniki i przesłanie
    i Twoje zdjęcie też bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne mediowe tło!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wpis,a od tła i kolorów nie łatwo oderwać oczu

    OdpowiedzUsuń
  5. O JAAAAAAAAAAAAAA.....jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zafascynowana tym co, stworzyłaś :) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie mediowe tło i super skomponowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyobrażam sobie tę moc wzorów i faktur w realu ! Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż się nie mogłam napatrzeć i nadziwić,ile tu pięknych,różnorodnych faktur,kolorystyka fantastyczna,a zdjęcie bardzo fajne,dobrze,że widać piękny uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze zdjęcie.
    pięknie wykonane strony.
    czegóż chcieć więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wpis. Pięknie dobrane kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  12. no właśnie, mam tak samo! jakoś mi miejsca zabrakło na prawdziwe LO! ale do rzeczy - zdjęcie masz bardzo fajne, bez przesady :P a poza tym stworzyłaś taką kompozycję LOsa, którą ja bardzo lubię. wniosek taki - lubię ten wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne tło. Pajęczyna mega wypas, a zdjęcie... Moją uwagę przyciąga od pierwszego zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam mediowe tła. Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń