niedziela, 31 stycznia 2016

[510] Styczeń

W czerwcu kupiłam dwie laleczki Primy i... no właśnie, na kupieniu się skończyło. Dlatego w nowym roku mam zamiar używać ich dużo częściej, a motywować do tego będzie mnie kolejna edycja zabawy UHK Gallery. Tegorocznym tematem są Feminki, więc taki będzie motyw przewodni mojego journala.  Co miesiąc jedna strona z laleczką ubraną w papiery UHK - taki jest ambitny plan. Ambitny plan zakłada także okładkę tego journala, ale wena ma chwilowo inne zdanie na ten temat :)
A że styczeń to sesja, więc laleczka jest ubrana w elegancki czarno-kremowy komplet ze ścinków z kolekcji Zakochany Holmes. W tle papier Ósma rano - taka nieludzko wczesna i bardzo egzaminacyjna godzina :)


2 komentarze:

  1. Laleczka idzie na egzamin, kapitalny pomysł :) Bardzo fajnie wyszło! Ja też planuję użyć takiej laleczki za którymś razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tymi przebierankami, świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń