sobota, 31 sierpnia 2013

[211] O wiankach i mediach

Próbuję nauczyć się używania mediów w scrapach. Na razie nie jestem specjalnie zadowolona, ale może kiedyś się do tego przekonam. LO leci na wyzwanie w Stempell&kartoon oraz w 7 dots studio. Kropelki robione klejem magic, papier i dodatki 7 dots studio, tekturka I-kropka.
A na zdjęciu ja we własnoręcznie uplecionym wianku, z którego jestem bardzo dumna, chociaż jak widać na zdjęciu, nie mam do tego powodu ;) A zdjęcie i tak jest niezłe, bo nie widać, ile drutu i nici użyłam do stworzenia tego cuda. Wianek był pleciony na midsommarfest, które świętowaliśmy w sierpniu, ale kto by się przejmował tymi niecałymi dwoma miesiącami opóźnienia (tradycyjnie midsommar jest obchodzone w okolicach nocy świętojańskiej). W takich momentach żałuję, że nie da się oscrapować filmów, bo żadne zdjęcie nie odda absurdu tradycyjnych tańców ;)







3 komentarze:

  1. Piękny wieniec i fajny mediowy scrapik. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Stempell&Kartoon:)

    OdpowiedzUsuń
  2. How beautiful!!! I love those pretty drops you created - just gorgeous! So glad you played in our challenge at 7 Dots Studio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a gorgeous layout!!!Thanks for joining us at 7 Dots!!

    OdpowiedzUsuń